Informatie Ons Huset

GRANITVÄGEN 16, 683 34 HAGFORS

Verzekering:
Volledigheidshalve vermelden wij dat u zelf dient te zorgen voor een adequate reis- en WA-verzekering.

Het is mogelijk een linnenpakket te huren of om zelf mee te nemen:
Wanneer U zelf voor linnengoed  zorgt: (hoeslakens voor bedden van 90 x 200 [6 st.], slopen [8 st.], dekbedovertrekken [8 st. 1-persoons]),
1 maal 2-pers. hoeslaken (voor een 2- persoons bed met een matras van 180 x 200).
Tevens hand- en theedoeken meenemen.
Huur linnenpakket, incl. keukenlinnen: € 10,00 p.p.

Inrichting:
De woning is ingericht voor 6-8 personen. Wanneer u met 8 personen komt, dit graag bij reservering aangeven zodat we de extra bedden in orde kunnen maken.

Verder is aanwezig:
Magnetron, waterkoker, sinaasappelpers, koffiezetapparaat, broodrooster, mixer, staafmixer, tosti apparaat, HD-TV, satellietontvanger met Nederlandse en buitenlandse kanalen, dvd-speler, (kinder- DVD’s), cd-speler, muziekinstallatie, wasmachine en centrifuge.
Strijkplank en strijkbout, droogmolen, droogrek.
Tuinset met parasol.

WIJ HEBBEN WIFI!! Gebruik tot 5 GB mogelijk. Boven de 5 Gb zijn er kosten aan verbonden, € 7,50 per Gb. Uiteraard is de boete bij illegaal downloaden van muziek, films  en spelletjes voor u!

Eventuele kosten worden verrekend met de borg.

Sleutels:
Wanneer het volledige bedrag (incl. borgsom) betaald is, sturen wij u een sleutel van het huis en de garage toe per post.

Brandblusser:
Deze staat in de hal, naast de trap naar boven.

Verbandtrommel:
Deze staat in het nisje in de hal, achter het gordijn.

Huisdieren:
Huisdieren zijn toegestaan.
Rekent u echter wel een uurtje extra voor de eindschoonmaak…

Roken:
In het huis mag niet gerookt worden.

Schoenen:
Volgens goed Zweeds gebruik dragen de Zweden in huis geen schoenen. Een goed voorbeeld om te volgen.

Eindschoonmaak:
Als u de eindschoonmaak laat uitvoeren, rekenen wij hier € 60,00 voor. Dit wordt verrekend met de borgsom.
Wel zelf afwassen en het huis bezemschoon achterlaten, ook uw afval zelf meenemen!

Indien u zelf de eindschoonmaak verzorgt dient u het volgende te regelen:
Alle vloeren stofzuigen en dweilen, ruimtes stofvrij maken
De badkamer (incl. douche en toilet) en de keuken schoonmaken
Al het servies en bestek dient afgewassen te zijn
Bedden netjes achterlaten, ook onder de bedden schoonmaken.
Koelkast en vriezer leegmaken en reinigen
Afval inleveren (gesorteerd) bij de afvalinzamelingspunten
(bijvoorbeeld op de weg richting Uddeholm)
In de hal, achter het gordijn in de nis, staan de schoonmaakspullen, zoals stofzuiger, emmer met mop, etc.

U krijgt een schoonmaakchecklist toegestuurd, mocht bij controle blijken dat de schoonmaak niet naar wens was, dan worden de gemaakte kosten verrekend met de borg.

Bij vertrek:
Ramen sluiten (vergeet niet de ramen in de kelder)
Tuinspullen, droogmolen in de garage
Alle radiatoren op stand 1 zetten, in herfst, winter

Na thuiskomst:
Graag een bericht sturen over beschadigingen, niet functionerende zaken of vermissingen.
Reserveren voor volgend jaar kan direct…

Reageren gesloten.